Szanowni Państwo!
Informujemy, że z dniem 1 października 2018 roku ulega zmianie nasza oferta produktowo cenowa. Miło nam poinformować, że od tego dnia będzie dostępny w naszej sieci nowy serwis Krajowy Premium (Przetarg). To usługa świadczona pomiędzy sześcioma ośrodkami biznesowymi w Polsce (Katowice, Kraków, Łódź, Poznań, Warszawa, Wrocław). Jest to oferta skierowana dla firm, które potrzebują gwarancji dostawy wczesno-porannej lub o odpowiedniej godzinie. Nadanie tej przesyłki w tych miastach do godziny 12:00 gwarantuje dostawę kolejnego dnia w tych miastach pomiędzy 08:00 a 12:00 o wskazanej godzinie. Jest to odpowiedź na Państwa oczekiwania w zakresie pewności dostawy postępowań przetargowych i innych bardzo ważnych terminowych dokumentów.
Ostatni kwartał roku zawsze niesie za sobą wyzwania związane ze wzmożonym ruchem w przesyłkach kurierskich. Nasilający się brak kierowców i kurierów powoduje silną konkurencję na rynku w ich pozyskiwaniu. Wzrost liczby przesyłek powoduje zwiększanie kosztów pozyskiwania wolnej przestrzeni ładunkowej na pojazdach. Podejmujemy działania, mające na celu zapewnienie właściwego serwisu logistycznego. Będzie to miało także odzwierciedlenie w cenach usług.
Z dniem 1 października 2018, ulegną podwyższeniu stawki cennikowe (przy zachowaniu aktualnego poziomu rabatowania) w cennikach za usługi krajowe
i międzynarodowe (http://www.x-press.com.pl/content/pliki/364/CennikUslugsieciXpressCouriers201801102018.pdf). Nie ulegają zmianie ceny za świadczone usługi lokalne.
Informujemy również, że w celu zapewnienia właściwej obsługi w przesyłkach lokalnych od 3 do 31 grudnia zostanie wyłączony serwis Lokalny Nowy Pośpiech a włączony Serwis świąteczny. Bardzo ważne jest by oddzielić przesyłki biznesowe (dostawa do 3 godzin, następnego dnia) od prezentów, gdzie dostawa będzie realizowana do 3 dni roboczych. Serdecznie zapraszamy do kontaktu z naszymi przedstawicielami handlowymi (pracownikami X-store), gdyż w ramach serwisu świątecznego jesteśmy w stanie zapewnić Państwu pakowanie prezentów, ich dystrybucję, a nawet zorganizować pomysł na prezent dla Waszych klientów/partnerów biznesowych krajowych i międzynarodowych.
Na zapewnienie właściwej obsługi logistycznej, wpływa również bardzo współpraca z Państwem w zakresie wysyłek. Pierwszym jej ogniwem jest przekazywanie nam zleceń. Chcielibyśmy Państwa zachęcić do korzystania z narzędzi do zarządzania przesyłkami (https://ecok.x-press.com.pl:450/) . Dzięki temu rozwiązaniu zlecenie od razu przekazywane jest naszym dyspozytorom logistycznym. Dodatkowo otrzymujecie Państwo bezpośredni dostęp do wszystkich statusów a także raportów w zakresie przesyłek, pełnej historii zleceń.
W zakresie ostatniej mili znaczący ma kontakt z odbiorcą, dlatego też z dniem
1 października br. wprowadzamy obowiązek umieszczania numeru telefonu do odbiorcy w zleceniu. Brak numeru lub niewłaściwy numer powoduje naliczenie dodatkowej opłaty w wysokości 1,50 zł.
Dodatkowo, z dniem 1 października br. wprowadzamy możliwość otrzymywania powiadomień email o nieskutecznie podjętych próbach doręczeń, by szybko zadecydować o dalszych krokach z przesyłkami.
W sytuacji dodatkowych pytań zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z Przedstawicielami Handlowymi. Poniżej ogólne adresy gdzie można uzyskać odpowiednie informacje:
1) informacje handlowe – dhwaw@x-press.com.pl
2) dostęp do eCOK, operacje, eFaktura - waw@x-press.com.pl
Z wyrazami szacunku
Zespół X-press Couriers
Adres biura:
Distribution Park Okęcie bud. 3
ul. Mineralna 15A
02-274 Warszawa
Telefon:
801 00 66 00
lub 22 493 33 33
E-mail: