Szanowni Państwo,
w związku z rozpoczęciem wzmożonego ruchu przesyłek, informujemy o naszej pracy w okresie świątecznym.
Przesyłki lokalne
Od dnia 10 grudnia 2018 roku nie będzie dostępny w Warszawie serwis „Lokalny Nowy Pośpiech”. Zostanie uruchomiony „Lokalny Serwis Świąteczny”, który przeznaczony jest dla wysyłek prezentów świątecznych. Serwis będzie świadczony w ciągu trzech dni roboczych od dnia nadania przesyłek. Oddzielamy serwisy biznesowe od wysyłki prezentów w okresie wzmożonej ilości zamówień. Zachęcamy do skorzystania z naszej specjalnej oferty dostaw prezentów. Zapraszamy do kontaktu pod adresem email: dhwaw@x-press.com.pl.
Dla zamówień biznesowych pozostaje bez zmian serwis Lokalny Nowy Premium oraz Lokalny Nowy
X-press.
W Wigilię i Sylwestra nasze punkty obsługi klienta (X-store) w Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu będą czynne do godziny:
13:00 - 24.12.2018
14:00 - 31.12.2018
W te dwa dni w Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu będziemy świadczyć tylko serwisy Premium. Zgłaszanie zleceń musi nastąpić do godziny 12:00.
Odbiory przesyłek krajowych i międzynarodowych realizowane będą do godziny 12:00 (24.12) oraz 14:00 (31.12).
Obsługa eCommerce
W dniach 24 i 31 grudnia 2018 roku zostaje wstrzymana obsługa przesyłek SameDay/NextDay pomiędzy miastami. Istnieje możliwość dostawy tylko i wyłącznie przesyłek lokalnych w pierwszym okienku 10:00-14:00. Informujemy również, że wszystkie przesyłki zamówione w sklepach internetowych (usługi SameDay, NextDay) zostaną dostarczone do piątku 21.12.2018 do godziny 22:00. W szczególnych wypadkach dostawy będą realizowane w sobotę 22.12.2018 roku.
W związku z duża liczbą zapytań telefonicznych rekomendujemy kontakt za pośrednictwem czatu, messengera, adresu email: waw@x-press.com.pl.
Zespół X-press Couriers
Adres biura:
Distribution Park Okęcie bud. 3
ul. Mineralna 15A
02-274 Warszawa
Telefon:
801 00 66 00
lub 22 493 33 33
E-mail: