Dla e-commerce

Stworzyliśmy innowacyjny pakiet usług obejmujący pełen łańcuch obsługi podmiotów z branży e-commerce – począwszy od odbioru przedmiotu ze sklepu lub magazynu, poprzez dostarczenie towaru a kończąc na obsłudze ewentualnych zwrotów.

Nasze usługi zapewniają dostawę każdego zamówionego towaru w optymalnym czasie niezależnie od tego czy wysyłasz towar do Twojego miasta, na terenie kraju czy poza granice. Wybierz najlepszą dla siebie usługę:

  • SameDay - dostarczenie tego samego dnia daje nieoceniona przewagę nad konkurencją.
  • NextDay - dostarczenie do innego miasta w określonych przedziałach czasowych dzień po zamówieniu.
  • Serwis CrossBorder - kiedy chcesz wykroczyć poza granice kraju.
  • Obsługa zwrotów - sprawnie przeprowadzona zwiększa szanse na powrót Klienta do Twojego sklepu.

Dowiedz się więcej o naszych usługach!

X-press Couriers, jako pierwsza firma kurierska w Polsce, wprowadziła usługę umożliwiającą realizację dostaw jeszcze w dniu złożenia zamówienia. Dla sklepów internetowych i brokerów usług kurierskich to niepowtarzalna okazja, aby prześcignąć konkurentów rynkowych poprzez włączenie do swojej oferty opcji, którą z powodzeniem rozwijają takie światowe potęgi rynku e-commerce jak Google, Amazon oraz eBay.

Jak to działa?

Wystarczy złożyć zamówienie do godziny 16:00 w dniu roboczym, a dostawa zostanie zrealizowana tego samego dnia. Dodatkowo, klient ma możliwość wskazania okna godzinowego, w którym paczka trafi pod wskazany przez niego adres. Koniec z wielogodzinnym wyczekiwaniem na kuriera! SameDay to wygoda, którą docenią użytkownicy każdego e-biznesu. Sposób działania dostaw w ramach usłgi SameDay obrazuje następujący schemat: 
 

Dostawy, które zostaną zlecone po godzinie 16:00 realizowane są według schemtu usługi NextDay. Przesyłka trafia do klienta następnego dnia, jednak nadal może on wybrać okno czasowe, w którym paczka dowożona jest pod wskazany adres. 

Cechy usługi:

  • Możliwość wyboru 1 z 3 okienek czasowych dostawy
  • Koszt przesyłki zbliżony do "tradycyjnego" kuriera
  • Usługa dostępna w wybranych miastach i zależy od zasięgu sieci magazynowej sklepu
  • Koszt przesyłki zbliżony do tradycyjnego kuriera
  • Jako usługa „premium” konsument może partycypować w kosztach lub pokrywać je w 100%

Usługa NextDay umożliwia realizację przesyłek pomiędzy największymi miastami Polski. Kompletowanie zamówień i odbiór przesyłek ze sklepu następuje pod koniec dnia, w którym złożone zostały zamówienia. Następnego dnia trafiają one w ręce odbiorców. Podobnie jak w przypadku usługi SameDay, klient e-sklepu ma możliwość wyboru okna czasowego, w którym kurier zapuka do jego drzwi.

Zasięg usługi:

 

Warszawa z Aglomeracją

Katowice (+ okolice)

Kraków

Trójmiasto

Łódź

Wrocław

Poznań

Szczecin

 

Cechy usługi:

  • Możliwość wyboru 1 z 3 okienek czasowych dostawy
  • Koszt przesyłki zbliżony do "tradycyjnego" kuriera
  • Usługa dostępna dla ponad 50% kupującej w internecie populacji w Polsce
  • Sklep nie musi ponosić kosztu przesyłki w 100%
  • Jako usługa „premium” konsument może partycypować w kosztach lub je pokryć w 100%

Granice państw nie powinny być przeszkodą dla rozwoju biznesu internetowego. Zwiększ zasięg swojego e-sklepu poprzez udostępnienie klientom usługi CrossBorder. Realizujemy ją we współpracy z największą niezależną siecią kurierską na świecie – SkyNet. Twoje towary trafią do głównych ośrodków w UE w ciągu 1-2 dni! Oferujemy przesyłki lotnicze w cenie zbliżonej do konwencjonalnego transportu drogowego. Dodatkowo – gwarantujemy 2 próby doręczenia oraz elastyczny system odbioru przesyłek.

X-press Couriers jako wyłączny partner sieci Skynet Worldwide Express na terenie Polski zapewnia klientom międzynarodową obsługę zwrotów zakupionych towarów.

Wygoda klienta

Sprawna i szybka możliwość zwrócenia towarów zakupionych on-line zwiększa atrakcyjność e-commerce.

Według badań „E-commerce in Europe” przeprowadzonych przez Komisję Europejską, zdecydowana większość klientów sklepów on-line wraca tych sklepów, gdzie funkcjonuje sprawna obsługa zwrotów.

Klient, po wypełnieniu formularza zwrotu i opłaceniu usługi, otrzymuje list przewozowy, który dołącza do przesyłki. Przez specjalny formularz www klient ma dostęp do pełnych informacji o procesie zwrotu.

Klienci w Polsce mają następujące możliwości skorzystania z usługi:

  • zamówienie podjęcia przesyłki "od drzwi",
  • wysłania przesyłki w wybrany przez siebie sposób do dowolnego Punktu Obsługi Klienta,
  • dostarczenie osobiste przesyłki do dowolnego Punktu Obsługi Klienta.

Wygoda e-commerce

Podmioty e-commerce, korzystające z obsługiwanych przez X-press Couriers zwrotów, mogą wybrać optymalny dla siebie model procesu:

  • Free Returns - sprzedawca ponosi pełny koszt zwrotu do Polski,
  • Shared Cost - klient końcowy pokrywa ustaloną przez sprzedawcę część kosztu zwrotu,
  • Full Cost - całkowity koszt zwrotu jest po stronie klienta.

Obsługujemy zwroty ze sklepów internetowych, m. in.:

  • BrandsBoudoir
  • Next
  • Asos
  • Clarks

Numer listu przewozowego służy również do śledzenia przesyłki na stronie skynetworldwide.com

 

Jak dołączyć?

Jeżeli jesteś przedstawicielem sektora e-commerce i chcesz skorzystać z naszych usług albo dowiedzieć się więcej na ich temat, zapraszamy do kontaktu:

sameday@x-press.com.pl

tel.: +48 696 080 687

Usługi X-press Couriers zyskują co raz większe zainteresowanie wśród sklepów internetowych.

Ostatnie wdrożenia naszych usług to między innymi integracje z systemami sprzedażowymi sklepów:

 

 
 
 
 
 
 
 
 
   
 
 
 


 



Integracja e-commerce z usługami kurierskimi X-press Couriers umożliwia efektywne nadawanie do odbiorcy zamówionych towarów.
Naszym partnerom udostępniamy szeroką, dopasowaną do wolumenu sprzedaży, paletę narzędzi usprawniających proces wysyłki zamawianych towarów.

Dowiedz się jak zintegrować Twój sklep z usługami kurierskimi!

 

  • Panel e-commerce

Do niskich wolumenów sprzedaży zalecamy korzystanie z formularza e-commerce, obsługiwanego z poziomu naszej strony.
Formularz obsługuje usługi: SameDay/NextDay/Crossborder

  • Importer

Do sprzedaży masowej zalecamy korzystanie z usługi dostępnej na naszej stronie, która pozwala na wygodne składanie zleceń dla poszczególnych serwisów. Usługa korzysta z bazy dostarczonej przez sklep.

  • API

Metoda pozwala na bezobsługową wymianę danych między sklepem a kurierami, dzięki czemu czas nadania przesyłek jest skrócony do minimum. Pełna integracja API redukuje koszty i oszczędza czas.

  • Wtyczka Magento

Gotowe narzędzie, dzięki któremu użytkownik platformy Magento może dołączyć nasze usługi do swojego sklepu. Wystarczy jedynie zainstalować wtyczkę i wysyłać przesyłki jednym kliknięciem.

  • Integratory zewnętrzne

Sklep może skorzystać z wtyczki jednego z integratorów zewnętrznych, z którymi współpracujemy: Sheepla, Spinacz, Way2Send.
Dzięki takiemu rozwiązaniu sklep otrzymuje natychmiastowy i łatwy dostęp do naszych usług.

Aktualności

3110/2017

Zmiana Cennika usług lokalnych w Warszawie od 1 grudnia 2017 roku.

Więcej
3010/2017

Szanowni Państwo. Informujemy, iż od dnia 30.10.2017 ulega zmianie siedziba X-press Couriers. Nowy adres to: Distribution Park Okęcie bud. 3, ul. Mineralna 15A, 02-274 Warszawa.

Więcej
2510/2017

Informujemy, że z dniem 1 listopada 2017 roku ulega zmiane dopłata paliwowa dla przesyłek lokalnych i krajowych.  Z dniem 1 listopada 2017 roku dopłata paliwowa dla przesyłek lokalnych i krajowych będzie wynosić 14,5%. Zmiana została wprowadzona w zakładce dodatkowe usługi oraz dopłaty: http://www.x-press.com.pl/pl/dla-firm.

Więcej
2410/2017

Informujemy, że z dniem 1 listopada 2017 roku dopłata paliwowa dla przesyłek loklanych i krajowych będzie wyności 14,5%.  Zmiana została wprowadzona w dodatkowych usługach oraz dopłatach:  http://www.x-press.com.pl/pl/dla-firm  

Więcej
0108/2017

Frima Krakvet dołączyła do krajowej sieci Same Day.

Więcej
2407/2017

Sklepy internetowe mogą poszerzyć swój obszar działania, korzystając z najszybszej dostawy w kraju. Mieszkańcy Wrocławia mogą cieszyć się z zakupionych towarów w tym samym dniu. 

Więcej
0507/2017

W związku ze Szczytem "Trójmorza", który odbędzie się w dniach 5-6 lipca 2017 roku, mogą wystąpić wydłużone czasy realizacji zamawianych usług

Więcej
1812/2016
2111/2016
0606/2016

X-press Couriers stał się liderem wdrażania światowych trendów w usługach dla e-commerce‘u.

Więcej
1103/2016
2312/2015

W poniedziałek przedświąteczny dziennikarz Dzień Dobry TVN Filip Chajzer rozpoczął pracę w naszej firmie w roli kuriera.

Więcej
1612/2015

 Informujemy, iż nowy cennik usług sieci X-press Couriers na rok 2016 jest już dostępny.

Więcej
3011/2015

Plan pracy sieci X-press Couriers w okresie świąteczno-noworocznym 2015/2016

Więcej
2711/2015

Informujemy, że od dnia 1 stycznia 2016 roku wejdzie w życie nowy cennik usług sieci X-press Couriers. Szczegółowe informacje będziecie mogli Państwo znaleźć od 16 grudnia 2015 roku na naszej stronie internetowej www.x-press.com.pl .

Więcej
3006/2015

Poszukujemy kurierów rowerowych, skuterowych, motorowych i samochodowych do pracy na terenie Warszawy.

Więcej
3006/2015

Wszystkie usługi X-press Couriers skierowane do przedstawicieli sektora e-commerce zostały skomponowane w kompletny system

Więcej
2906/2015

Koncepcja rozwijana przez naszą firmę polega na pełnej integracji sklepów pocztowych X-Store z ich otoczeniem. Dzięki ulokowaniu ich w strukturze parków biznesowych i dużych biurowców jesteśmy w stanie być naprawdę blisko naszych klientów!

Więcej
0206/2015

Jak przygotować przedmiot do wysyłki? Kurierzy X-press Couriers dokładają wszelkich starań, aby przedmioty odebrane od klientów nie uległy uszkodzeniu podczas transportu. Aby im pomóc, przygotuj odpowiednio paczkę.

Więcej
1502/2015

Ze względu na wyłączenie z ruchu Mostu Łazienkowskiego informujemy, iż czasy realizacji naszych usług mogą zostać wydłużone.

Więcej
1512/2014

Szanowni Państwo, przedstawiamy cennik usług sieci X-press Couriers, ważny od 1.1.2015r.

Więcej
2209/2014

Podczas światowej konferencji sieci Skynet Worldwide Express, która odbyła się w tym miesiącu na Malcie, X-press Couriers Sp. z o.o. otrzymała dwa wyróżnienia: za najlepsze wyniki jakościowe i sprzedażowe w ciągu ostatniego roku. Dziękujemy naszym Klientom za okazane zaufanie!

Więcej
1409/2014

Od dnia 1 października 2014 r. zmienią się granice pierwszej i drugiej strefy wojewódzkiej w Oddziale Warszawa. Więcej szczegółów załączniku.

Więcej
1106/2014

W trosce o ekologię oraz koszty związane z wydrukami listów przewozowych wprowadzamy od dnia 13 czerwca 2014 roku elektroniczny obieg dokumentacji przewozowej.

Więcej
0206/2014

Ze względu na ograniczenia w ruchu ulicznym informujemy, iż w dniach 3-4 czerwca 2014, z przyczyn niezależnych od X-press Couriers czasy realizacji naszych usług, mogą zostać wydłużone.

Więcej
1505/2014

Z przyjemnością informujemy o nowych usługach lokalnych X-press Couriers w Warszawie, które będą dostępne od  16.05.2014r .

Więcej
1604/2014

apraszamy do lektury ciekawej informacji, dotyczącej usług Same Day.  Publikacja na stronach Izby Gospodarki Elektroniczne eCOMMERCE Polska .

Więcej
1504/2014

Zapraszamy do zapoznania się z informacją o zmianach cennikowych które będą obowiązywać od 01.05.2014 r.

Więcej
1103/2014

Z radością informujemy, że z dniem 11/03/2014 X-press Couriers stało się oficjalnie partnerem niemieckiej firmy GO! Express & Logistics  na terenie Poznania. Tym samym, dajemy naszym klientom nie tylko dostęp do sieci Skynet i usług lotniczych, ale również do rozbudowanej sieci drogowej GO! w Europie. Więcej informacji o GO! Express & Logistics:  ...

Więcej
1610/2013

Marka X-Press Couriers, decyzją Rady Marek Business Superbrands, uzyskała tytuł  Created in Poland Business Superbrands 2013/2014  w kategorii transport i logistyka.

Więcej
1101/2012

List intencyjny podpisany 12 stycznia z przedstawicielem koncernu Daimler ma doprowadzić do uzupełnienia floty samochodów X-press Couriers o ekonomiczne i przyjazne środowisku pojazdy elektryczne.

Więcej

Należymy
do sieci

Adres biura:

Distribution Park Okęcie bud. 3

ul. Mineralna 15A

02-274 Warszawa

Telefon:

801 00 66 00
lub 22 493 33 33

E-mail:

waw@x-press.com.pl